Smart Integration – Vad är det?
Det är en molnplattform för multifunktionsskrivare från Nashuatec som erbjuder dig molnbaserade applikationer, för att effektivisera dina arbetsflöden. Smart Integration ansluter dessutom din multifunktionsskrivare till externa molntjänster som Google Drive, OneDrive, Office 365, Box och Dropbox. På så vis kan du arbeta och dela information med full rörlighet och uppmuntra teamarbete när som helst och var som helst.
Vilka är de viktigaste fördelarna med Smart Integration?
Med Smart Integration uppmuntrar du till samarbete och teamarbete genom att ansluta din Nashuatec multifunktionsskrivare till molnet. Du kan dela dina dokument med dina medarbetare, när som helst och var som helst, genom att ansluta din Nashuatec till externa molntjänster:
- Gör om dina digitala dokument till pappersutskrifter: skriv ut dokument som är sparade i molnet direkt från din Nashuatec MFP
Du kan också skanna dina dokument och spara dem i ett redigerbart format.
- Digitalisera, hantera och lagra dokument: skanna och spara dina dokument i molnet
Öka produktiviteten genom att effektivisera dina arbetsflödesprocesser
Arbeta snabbare, smartare och mer produktivt. Automatisera dina vardagliga arbetsflöden. Förutom en enkel konfiguration och installation tillåter det dessutom en serverlös utskrift. Välj mellan följande paketeringar:
Startpaket: Med detta paket kan du skanna dokumentet direkt från din Nashuatec MFP till olika molntjänster (Box, Dropbox, Google Drive, Onedrive)
Standardpaket: Med detta paket kan du skanna och skriva ut från/till ditt moln eller det delade molnet. Du kan också använda OCR för att konvertera till olika format (Word, Excel samt Powerpoint) och göra filen redigeringsbar samt textsökbara PDF- och PDF/A-filer
Office 365-paket: Med det här paketet kan du ansluta till ditt företags Office365-moln och då ges möjligheterna att skanna och skriva ut från/till Onedrive for Business, Sharepoint Online samt Exchange Online. Även här kan du använda OCR för att konvertera till olika format (Word, Excel samt Powerpoint) och göra filen redigeringsbar samt textsökbara PDF- och PDF/A-filer
G-Suite paket: Med detta paket kan du skanna och skriva ut filen från din MFP till Google´s molntjänster Google Drive. Du kan även skanna filer via ditt G-mail konto. För dessa funktioner finns även möjlighet att använda OCR för att konvertera till olika format (Word, Excel samt Powerpoint) och göra filen redigeringsbar samt textsökbara PDF- och PDF/A-filer
Streckkodspaket: Gör att du kan dela upp en bunt med dokument som du skannar med hjälp av streckkoder. Streckkoderna kan även hjälpa till att ange namnet på filerna och/eller namn på mappar och/eller styra dokumenten till rätt mapp baserat på värdena i streckkoderna
Docuwarepaket: Med detta paket kan du skicka ett skannat dokument direkt till Docuware, detta gör att du kan bli effektivare utan att slösa tid på att flytta filen. DocuWare är ett avancerat dokumenthanteringssystem. För mer information kontakta din säljrepresentant